problem z cerą

Egzema, łuszczyca, atopowe zapalenie skóry, trądzik - czyli jak sobie radzić z problemami skóry z użyciem naturalnych kosmetyków.

problem z cerą

Postprzez alex82mario 05 sie 2011, 22:04

Mam duży problem z trądzikiem chociaż mam 29 lat. Myślę , że to wina hormonów. Jaki środek naturalny jest najskuteczniejszy na wypryski. Myślę, że lek do wewnątrz jest lepszy , niż wszelkie maście . Proszę o pomoc
alex82mario
 
Posty: 33
Dołączył(a): 31 lip 2011, 19:17

Re: problem z cerą

Postprzez sarkaaa 11 sie 2011, 19:42

Nie jestem lekarzem, więc nie wiem czy mam prawo się wypowiadać w tej rubryce, ale z doświadczenia koleżanek, które bardzo się męczyły z dużym trądzikiem leki i maści niewiele dawały. Pomogła za to dieta tzn. zrezygnowanie (na początku całkowite) z cukru, słodyczy, białego pieczywa, ostrych przypraw, gotowych słoiczkowo- torebkowych, gotowych potraw, uprawianie sportu (przyśpiesza przemianę materii i wydalanie toksyn) no i zmiana pielęgnacji - Alep, glinka Rhassoul, olejek jojoba czy arganowy. A jeśli to wina hormonów, to może warto mimo wszystko odwiedzić endokrynologa, czy nawet sprawdzonego lekarza rodzinnego, choćby po to, żeby wykonać podstawowe badania krwi, hormonów i wykluczyć złą pracę jakichś organów?
sarkaaa
 
Posty: 138
Dołączył(a): 10 maja 2011, 20:39

Re: problem z cerą

Postprzez LIMONKA 13 sie 2011, 07:04